Víte, co se učí děti ve školách? Pokud ne, tak se o to začněte zajímat! Děti by měli vychovat především rodiče, ne ideologicky zmanipulovaní pedagogové!
Žáci 9. třídy ZŠ Rosice u Brna, dostali ve fyzice zadání, aby vypracovali prezentaci jako odpovědi na níže uvedené otázky. Ty připravila paní učitelka k tématu holokaustu. Ona sama určitě dobu 2. světové války nezažila, ale kdyby načerpala, byť jen základní znalosti o tomto období 20. století, nikdy by takovou šílenost nemohla „zplodit“ a znevážit tak památku téměř 6 milionů Židů, kteří byli v průběhu let 1941 až 1945 v Evropě zavražděni německými nacisty a jejich spolupracovníky zastřelením nebo plynem ve vyhlazovacích táborech.

Opravdu dovolíme takovým to pedagogům vychovávat mladou generaci? Budeme dál nečinně přihlížet, jak se ze společnosti vytrácí úcta, pokora a respekt?…
Zadání fyzikářky pro žáky znělo takto:
Projekt HOLOKAUST
Způsob likvidace v táborech (účinky chemických látek/elektrického proudu na lidský organismus)
Plynová komora:
– kdo to vynalezl
– ve kterém státě to vynalezli
– kdo to poprvé použil
– jakým plynem komoru plní
– kolik lidí se do komory asi vejde
Elektrické vedení kolem tábora:
– jaké napětí pouštěli do toho obvodu
– jaký vliv má elektrický proud na zdraví člověka
– jaká velikost napětí je ještě snesitelná
– při které hodnotě ochrneš a kdy zemřeš
– řešit proud a napětí
Měla bych pro paní fyzikářku návrh ještě na jednu otázku,…ale bohužel ji nemohu veřejně napsat. A co byste se jí zeptali vy?